Popularni postovi

Prizivanje duhova

Prizivanje duhova:Jao....Nekad davno ljudi su bili mnogo znatiželjni i što bi  mi sad rekli naivni u svom vjerovanju.Mene lično su ubjeđivali da to probam,ja pomalo kukavica a pomalo nevjerica nisam probala.Ima raznih načina prizivanja duhova ali ovaj mi je baš nešto grrrrrr....
Osoba koja hoće da vidi svoju sudbinu ili svog suđenog radila je ovako.Noć punog mjeseca,treba da pozoveš duha umrle osobe za koju misliš da je prema tebi prijateljski naklonjena bila.Staviti čašu vode na sto,U nju staviti vjenčanu burmu sa strana upalti svijeće, ugasiti svijetlo i staviti veće ogledalo ispred sebe i čaše tako da u ogledalu vidiš dno čaše i u njemu burmu.
Kad je sve spremno treba kleknuti ispred stola i govoriti:Pozivam duha tog i tog,tako tri puta.Ako je duh tu voda u čaši se malo zatalasa.I tako govoriti dok se to ne desi.
Kad se to primjeti postavljaju se pitanja,a odgovori se vide u krugu burme.Uglavnom su to konkretna pitanja.Kao npr ,ko ti je suđeni?Vidjet ćeš njegov lik u burmi na ogledalu ,ili nekog od njegovih roditelja.I kad ti bude dosta moraćeš na isti naćin da vratiš duha tamo odakle je došao i da ga zamoliš da ti oprosti što si ga uznemiravao.
U toj sobi tu noć ne bi trebao niko da spava.Ja nisam to probala a vi ako smijete samo izvolite.


tags:duhovi,prizivanje duhova,magija,ko će mi biti suđeni,razgovor lsa duhom,duhovi i magija,

No comments: