Popularni postovi

Epilepsija-istinita priča o liječenju bajanjem III dio



Stres za stresom iz dana u dan....iako mlada u najljepšim godinama 16 - 17 , kad svi razmišljaju o simpatijama  izlascima ,ja se povlačim u sebe.

Nešto se desi  ,niko, a ni ja ne znam šta.Dobijem napad koji je teško opisati riječima.
Nešto poput histeričnog plaća ,od kojeg se sve koći.U stvarnosti si svega svjestan al ne možeš ništa da učiniš ili da to promijeniš.Slušam glasove roditelja i ostalih kako panično hoće da mi pomognu a ne znaju kako.
Čujem i one koji govore da sam luda i tako nešto jer mi se to dešava već nekoliko puta. Bilo je  u razmacima po mjesec dva ,pa sve češće .

Idem od doktora do doktora ispitivanja razna.kljukaju meopasnim tabletama ,ali ništa ne pomaže.
Vidim kako me počinju drugarice izbjegavati ,jer se boje šta ako mi se to desi dok sam s njima.A niko ne zna koliko je meni teško,sve to da prebrodim .Kad sve prođe ,i postanem prisebna na neki način,uh to ti je kao da te tramvaj pregazio a ostao si živ.
Bez trunke snage i volje i za bilo šta.Sve oko tebe ima drugu dimenziju,sve je nevažno i blijedo......
Hvala Bogu život me odnese daleko od svega što me do tada okruživalo.U zagrljaj čovjeka koji me voli i kojem ništa nije smetalo.Sudbina je tako htjela da ga na trenutak odvoji od mene i da ja od ponovnog stresa doživim napad.
Gazdarica kod koje smo živjeli pomogla mi je da ostanem ne ozlijeđena.Kad sam došla sebi, sjedila je pokraj mene i rekla mi "ćero moja, nemoj se sikirati, više nikad nećeš dobiti napad ,ja ću te izliječiti".Pomislila sam ,to su priče za malu djecu.......
Prođe neko vrijeme baba nešto odbaja i ništa mi ne reče.Tek sutra dan sve mi ispriča i to mi ponovi još dva puta.Još mi reče da je i njen sin imao napade epilepsije,i da ga je izliječila.
Evo, hvala Bogu ,već dvadeset godina ja nemam tih problema.
Ovo je bila istinita priča jedne gospođe koja od onog dana normalno živi.Ovo kada bi ispričao nekom doktoru ,nasmijao bi se,ali ovo je sve tačno.


tags:epilepsija,bajanje ,liječenje bajanjem , narodnim vjerovanjem,napad histerije,

14 comments:

Damir said...

Pročitali smo vaš problem,jer i mi imamo slični problem,i volio bi da nam se javite na mail adresu. primorac0@hotmail.com Hvala

Anonymous said...

hvala dragom Allahu a i vama vec 5 mjeseci nema problema

Anonymous said...

Anonymous, možete li mi reći kako ste izliječili epilepsiju? Unaprijed zahvalna

Travarikus said...

Radi se o pirorodnom lijeku i bajalici koji se koriste za vrijeme mladog mjeseca,ako ste zainteresovani javite se mailom za detalje.Lijek je besplatan.

Anonymous said...

Od juče vjerujem u čuda.Moje dijete je ozdravilo.Doktor je vidio snimak EEG i rekao :nevjerovatno....ko rukom da je odnešeno.neka, samo tako nastavi a mi od uskoro smanjujemo lijekove.

Anonymous said...

Ljep pozdrav,obavili smo sve pretrage u Zagrebu i napokon dobili rezultate s cijelonoćnog eeg-a i pobili smo zadnji nalaz neurologa koji je htio agresivnom terapijom
lječiti dijete . Sad nam se lječnik inati i neće primiti drugo mišljenje na kojem piše da nema ESES sindroma koji je on napisao vec benigne parcijalne epilepsije koju su Primarijusi u Zagrebu potpisali.... A kćer super napreduje i odlično se osjeća ipak treba vremena da se očisti od polivalentne terapije koji je dotčni neurolog agresivnom terapijom lječio !

Anonymous said...

Hvala prvo dragom bogu pa vama,moje dijete ide u školu samo

Anonymous said...

Ljudi moji prirodni lijek i bajalica meni su pomogli,ja sam se liječila i evo me zdrava,nemam više napade zahvaljujući ovim dobrim ljudima.Ana,Australija.

Anonymous said...

Dobar dan svima. Citam ovdje ovaj post , i ja imam epilepsiju. Bila bih vam mnogo zahvalna kada bi mogli i meni pomoci.

Unknown said...

Moja kerka ima epilepsija jas bi bil mnogu blagodaren ako i na nejze mozete da i pominete zainteresiran sum

Anonymous said...

I jas imam epilepsija ke vi bidam mnogu blagodaren ako i mene mi pomognete

Unknown said...

MOLIM ZA POMOĆ.Moja djevojčica od 14 godina ima česte napade o lojekovi joj ne pomažu.

Unknown said...

Djete mi od 17 mjeseci ima epilepsiju,bijobi vam zahvalan kadabi mu pomogli

Travarikus said...

možete se javiti na gmail ili u komentar javiti vaš gmail vezu koji neće biti objavljen.pozz