Popularni postovi

Uroci II dio



Uroci:Istinita priča jedne mlade majke:Bila sam u tuđem svijetu mlada mama bez ičije pomoći.Dijete je plakalo skoro neprekidno.Nosili smo ga doktorima i oni kažu, svaki put, da je sve u redu, samo malo beba ljuta.Mene je to sve više uništavalo.
Baba kod koje smo živjeli jedan dan nam reče:"Ma to vam je dijete neko urekao".Mislim ja ,ma ko će ,nit koga viđamo, niti gdje idemo, osim doktorima.Baba se ponudi da nam pomogne.
Ja pustila, radi šta hoćeš ,samo da se smiri malo plač.Baba naredi da kupimo jedan keks.Zatim ga otvori i sve jedan po jedan komadić djetetu maže po usnama i licu, nešto govoreći ,bacala je keks preko djeteta i sebe što dalje od njih.Kad je sve potrošila dijete je unijela u kuću i rekla da slučajno ne bi izašli na polje do sutra.
Kad sam ujutro ustala, nije nigdje bilo ni jednog keksa, na polju.Pitam babu, šta je bilo? Baba poče da priča, kako je ona ranom zorom ustala pokupila kolačiće i odnijela što je mogla dalje od kuće.Sjela je u autobus i do zadnje stanice i bacila životinjama da se najedu.
Malo mi je to bilo bez veze i smiješno, al sam šutila.Kasnije je baba gasila ugljene nad djetetom,tri dana.
Ja sam je samo simbolično  darovala.....što je najvažnije dijete se smirilo.Bar nije bilo onog plaća, kada mu ja nisam znala pomoći.
Tako i danas, ja isprobam sve isprobane bajalice koje ne mogu da naškode ni meni ni bilo kome.Ponekad i one pomognu.


tags:bajanje i uroci,narodno vjerovanje i bajanje,bajalice za sve, liječenje epilepsije,plaća,neko me je urekao,urok,stare babe s znaju bajalice,

No comments: