Popularni postovi

Sadaka i česte nezgode

Sadaka se koristi najviše kod muslimana i vjeruje se da djeluje.Evo jedan primjer jedne žene koja je nezgodu svog sina ispričala drugima:Kupila sam sinu novo biciklo,bio je presretan.Od jutra do mraka nije ulazio u kuću.Kad jedan dan dodje sav izudaran kočio prvom kočnicom i odletio preko glave.




Sanirali smo rane obloge itd.Sutra kao da ništa nije bilo na biciklo i na ulicu,ne prođe malo dođe opet sav modar i krvav.Opet pao s bicikla.Obloge zavoji i šta sve ide uz to da mu pomognem.Slijedi stroga zabrana vožnje biciklom.Sjetim se ja jedne bajalice koja je dosta često kod nas.Uzmem nekoliko sitnih novčanica tri puta obnesem oko dječije glave s molitvom dragom Bogu da mi učuva dijete od svakog zla i  nezgoda.Ujutro na prvu  raskrsnicu bacim taj novac i odem ne okrečući se.Sutra dan moj sin je izašao u dvorište da se igra s djecom za pola sata utrčao je u kuću vrišteći ,ujelo ga nešto za usnu.Kuća nam je blizu doma zdravlja tako da smo tamo bili za pet minuta.Dijete je već pomalo počelo da se guši.Dobio je sve što je moglo da se dobije u domu zdravlja i hitno  je prebačen u bolnicu.Doktori su rekli da ga je samo čudo spasilo od gušenja.A kada su vidjeli modrice na djetetu mislili su da ga neko izudarao.Ispričala sam im događaje u prethodna dva dana.A doktori u čudu kako se dijete spasi i sve ostalo što su čuli, rekoše mi obnesi djetetu oko glave nešto i daj sadaku.Kad sam im potvrdno odgovorila sve troje u glas su rekli a pa to je to.Hvala bogu da se sve završilo kako je najbolje moguće.
Eto istina je,ima doktora vjeruju u narodno vjerovanje.

tags:bajalice,nesreće,sadaka,

1 comment:

Anonymous said...

You're so cool! I don't suppose I have read something
like that before. So nice to find another person with some unique thoughts on this subject matter.
Really.. many thanks for starting this up. This web site is one thing that
is needed on the internet, someone with a bit of originality!