Popularni postovi

Ko mi je suđeni/na?




Ko mi je suđeni-na?Bajalica koja često upali.Kako je to nekad bilo?Narod je vjerovao u štošta,u razne bajalice i drugo.Ali nije to bilo baš ni tako davno.Sjećam se nekih osoba koje su ovo koristile.Ova priča je zasnovana na izjavama onih kojima se ovo dogodilo i obistinilo.Neko će odmah reći,ma to je bez veze.Možda,ali tako je bilo.Možda je slučajno.

Ovako ide.Nekada je to bilo normalno provjeriti, ko bi mogao biti taj suđeni/a.
Najčešće su djevojke te koje su koristile ovaj trik,koji bi svaki put upalio. 
Navečer kada se treba ići na spavanje,oguli se cijela jabuka, ali tako da se kora nigdje ne prekine.Jabuka se pojede,a ona kora(oguljina)se zamota u papir i stavi pod jastuk. Zatim se poželi da se u snu vidi onaj suđeni,onaj za koga će se ta djevojka udati. Ovo mogu i momci da urade ,isto ide.Kada ujutro ustane ona prvo razmišlja koga je sanjala,jer se san može zaboraviti. Ako se sanja osoba koja se ne zna,nema veze upoznat će se nekad kada bude vrijeme,ali to je ta osoba. Tu nema greške.Zašto?Svi slučajevi koji su do sada poznati da su ovo probali bili su istiniti i ostvarili su se.Ja znam nekoliko djevojaka koje su ovo uradile i san se obistinio,postao je java.Kao i mjesto i ono što se dešavalo u snu u kojem su vidjele svoje suđene muževe,sve je poslije bilo java. Jedna djevojka je sanjala svog poznanika i mislila je :"Ma nema od toga ništa ,to je laž",ali poslije nekoliko mjeseci su počeli da se zabavljaju i vjenčali su se.Onda je svoj san ispričala svima.I tako dalje.Vrijedi probati,ako ništa,može biti dobra zabava.A kasnije šta će biti,biti će.

tags:ko mi je suđeni-a,bajalice,

8 comments:

Anonymous said...

Fantastic blog! Do you have any suggestions for aspiring writers?
I'm planning to start my own blog soon but I'm a little lost on everything.
Would you advise starting with a free platform like Wordpress or go
for a paid option? There are so many options out there that
I'm totally confused .. Any ideas? Kudos!

Feel free to visit my page 3ds emulator

Anonymous said...

Glupost i praznoverje...uradio sam sve kako treba i sanjao devojku koju poznajem.Posle par meseci ta devojka se udala za drugog.

ljekovite said...

Sudbine su razne,možda se opet sretnete,moj poznanik je bio kum svojoj drugarici da bi poslije njenog razvoda on upravo nju oženio,sudbina je tako htjela....

Anonymous said...

We arre a gaggle of volunteers and starting a new scheme in our community.
Your site provided us with useful injfo too work on. You've performed a formidable job and our whole
neighborhood will likely be thankful to you.

My wweb site - fee medical

Anonymous said...

You don't have to mindlessly trawl through the web anymore as all of the advice you
are looking for is in this single write-up. Good job!


Also visit my web-site ... E Liquid

Anonymous said...

Heya i'm for the first time here. I found this board and I find It really useful & it helped me out much.

I hope to give something back and aid others like you aided
me.

Also visit my web page :: AC Repair Moorpark - Refrigeration Thousand oaks

Anonymous said...

Uradila sam ovo i sanjala bivseg sa kojim sam bila vrlo kratko.Bukvalno mi se prikazao,bio je sakriven pod jaknom i kapuljacom i odjednom je otkrio lice.Tesko mi je da poverujem u ovo.Taj decko i ja nikada vise necemo biti zajedno,sa sigurnoscu tvrdim.Drugim devojkama i momcima zelim srecu sa ovim ritualom,ali ni ja necu odustati,probacu ponovo za neko vreme,pa cemo videti.

Unknown said...

A jel moze preko dana da se oljusti? Da li ce reagovati? Molim vas pdgovorite